MAHOBYNURS | Salun wanita dan muslimah Setia Alam: SIGNATURE SERVIS RAMBUT DI MAHO SALON

Rabu, 25 Mac 2020

SIGNATURE SERVIS RAMBUT DI MAHO SALON

by MAHO Beauty


5 Signature Servis Rambut di MAHO Salun & keistimewaannya:



1. CUT & RESTYLE

Mampu membuat potongan rambut bukan sahaja potongan lurus, tetapi juga mampu memberikan potongan mempunyai gaya seperti layering, dan juga potongan pendek bergaya seperti bob cut dan pixie. Terdapat lebih dari 20 gaya potongan yang boleh anda pilih.













Promosi Tamat 31/3/2020




2. WASH AND BLOW

Tahukah anda, dengan mengamalkan servis wash and blow secara berkala dan teknik yang betul, boleh membantu seseorang peroleh rambut yang sihat dan meningkatkan keselesaan secara keseluruhan? Di MAHO, setiap servis pembasuhan rambut dibuat menggunakan teknik yang betul dan disusuli dengan sedikit urutan. Urutan membantu meningkatkan aliran darah  justeru membuatkan seseorang merasa lega dan selesa. Selepas rambut di blow, rambut akan lebih ringan dan meningkatkan lagi keselesaan.

Teringin nak cuba?! Tawaran istimewa diberikan hanya RM10 sahaja, boleh klik di sini (soon) untuk mendapan baucer 1st trial kami.





3. SAKURA TREATMENT

Ia diciptakan khas untuk pelanggan kami yang melakukan wash and blow secara berkala dan ingin menambah terapi scalp. Dimana, ia merupakan exclusive servis yang menggunakan terapi scalp di dalam process wash and blow tadi. Perbezaannya dengan wash and blow, adalah terdapat penggunaan terapi scalp, teknik urutan, dan masa yang diambil untuk menyelesaikan adalah lama sedikit berbanding wash and blow. #lebihsantai #lebihselesa

Sangat di recommend kepada wanita bertudung, rambut tebal dan panjang, rambut mudah berminyak, dan yang mementingkan kesihatan rambut serta keselesaan harian.





4. KERATIN / SCALP TREATMENT

Simple treatment untuk kulit kepala & rambut, kami jadikan ia lebih kos effective dengan hasil yang agak lumayan. Setiap pelanggan yang dah cuba, pasti nak repeat lagi.




5. HENNA

Basic henna untuk wanita beruban atau yang inginkan merawat rambut menggunakan alam semulajadi, inai. Setiap henna adalah asli dan halal digunakan untuk wanita muslim.



Lihat juga:
Latar belakang MAHO > Klik Sini
Servis Kami > Klik Sini
Info terkini > Klik Sini

Promosi Terkini > Klik Sini


Dapatkan baucer bernilai RM200 

Dengan hanya anda Like FB page kami anda akan dapat baucer bernilai RM200 >> klik sini
Selepas like pastikan PM admin, untuk dapatkan baucer tersebut. Terima Kasih.