MAHOBYNURS | Salun wanita dan muslimah Setia Alam: PROMOSI, MARK DOWN KHAS PKP vs ISU "PANIC SAVING"

Khamis, 9 April 2020

PROMOSI, MARK DOWN KHAS PKP vs ISU "PANIC SAVING"

by MAHO Salon Promotion



"PANIC SAVING!" WAJIB BUAT KE TAK?


Yes! wajib buat panic saving di masa macam ni, gunakan peluang yang anda ada untuk buat saving di waktu kecemasan, macam sekarang ni. Belanja mesti berhemah. Kalau boleh belanja ikut keperluan.

Contohnya:
Pergi ke salon rambut & kecantikan, keperluan atau kemahuan? 
>> Ia boleh jadi keperluan, ia boleh jadi kemahuan. 

Kemahuan >> Ada orang sanggup bayar tinggi semata-mata nak rambut cantik, muka cantik, tapi akhirnya sampai tak cukup duit nak makan? Ini adalah kemahuan.


Keperluan >> Bukan semua orang ada bakat potong rambut, rambut juga hendaklah dibersihkan secara mendalam, tetapi hanya boleh dibuat oleh mereka yang terlatih. Begitu juga servis facial, ada orang berfikiran kalau dirumah pun boleh buat facial, yes! Setuju! Memang boleh, tetapi anda perlukan peralatan yang betul untuk memastikan segala toksin dan kekotoran diwajah bersih sebersihnya. 



Sebenarnya,,,, sekiranya anda tak ada peralatan yang lengkap memadai kalau kita pergi memanjakan diri atau mendapatkan servis rambut & facial dengan berharga sederhana sahaja. Tetapi pastikan servis yang anda dapat itu adalah keperluan wajah / rambut / kulit kepala anda pada waktu tersebut. Bukan sekadar ala kadar yang janji facial / janji treatment rambut. Ini akan membuatkan anda membazir. Hasil yang bukan anda inginkan.





"Mesti ramai mula pening kepala nak potong rambut, nak keluar pergi facial semua pun tak boleh. Tapi sekarang ni lah bukan main murah lagi promosi-promosi. Nak beli sekarang, ni masanya kene buat saving. Arggghh. Taktahu nak buat keputusan macam mana!!"



Girls! ini bukan masa nya untuk kita bersuka ria berbelanja. Mesti ramai yang dah mula fikir nak saving macam mana sebab sekarang ni banyak pula promosi gila-gila. Semua pun nak pakai duit juga. BETUL TU! Sekarang ni memang sedang promosi harga semua mark down gila-gila.






Kami di MAHO SALON, juga akan sentiasa memastikan sepanjang tempoh PKP ini, kami akan membuat promosi pada harga yang tak masuk akal. 



PROMOSI YANG MEMANG MURAH! 
MEMANG KOS EFEKTIF! 
MEMANG BERBALOI!


Klik untuk lihat promosi


Istimewanya, anda boleh dapatkan e-baucar terlebih dahulu. SECARA PERCUMA JER! Dan anda boleh menebusnya kemudian SELEPAS TAMAT PKP SEHINGGA DECEMBER 2020.



INILAH SEBAB NYA KENAPA ANDA KENE AMBIL PELUANG DAPATKAN BAUCAR PERCUMA DARI KAMI....

WHY?

Bayangkan kalau anda tak ambil peluang untuk dapatkan percuma baucar ni, selepas tamat PKP anda gembira kerana boleh keluar. YEAY!!! Kemudian, anda terasa nak ke facial, nak potong rambut, nak treatment sikit. CARI PUNYA CARI semua tempat harga dah naik! CONFIRM! Akhirnya, anda terpaksa bayar harga tinggi.




Tetapi!

Kalau anda dapatkan baucar percuma dari MAHO ni? Anda hanya belek sahaja baucar apa yang anda dah dapatkan tadi ni. Pilih sahaja mana-mana untuk ditebus & datang dengan harga murah tadi! Inilah di namakan perbelanjaan berhemah! Dapatlah menabung lebih di account PANIC SAVING anda!





Di sini kami kumpulkan kesuma koleksi baucar yang anda boleh dapatkan secara percuma. Hanya di MAHO Salun sahaja.


Rebut Semua BAUCAR YANG ADA DI MAHO SALON SEKARANG???


1. [HOT] Baucar bernilai RM200 diberikan secara PERCUMA kepada semua yang like FB PAGE kami (klik sini), pastikan anda PM kami selepas anda LIKE bagi mengelakkan admin terlepas pandang.




2. Peluang menang (GIVEAWAY!) baucar bernilai RM200 kepada followers Instagram kami, (klik sini), anda hanya perlu follow langkah2 yang telah diberi.


3. [e-Baucar Percuma] MAHO April Special Promotion


4. [HOT!!] [e-Baucar Percuma] MAHO Raya Looks Flash Sale (Early bird, super saving!)





Boleh klik di semua link untuk lihat lebih info mengenai baucar.




Lihat juga: